Tantárgyi fejlesztés támogatása biológia, természetismeret tantárgyból 

Térképet nagyon sok tanórán – természetismeret, földrajz, történelem, irodalom, biológia - használnak a gyerekek.

A foglalkozásaink célja, hogy játékos feladatokon keresztül fejlessze, gyakorolja a térképhasználatot, segítse a térképi tájékozódást, biztosabbá tegye a tájékozódást különböző térképeken..

Három fontos területet határoztunk meg, amit a gyerekeknek meg kellett oldaniuk:

  • az elsőben a világtérképen való tájékozódást segítő feladatok,
  • a másodikban Európa domborzati és Európa országai térképek, míg
  • a harmadikban Magyarország domborzati és közigazgatási térképe

került a középpontba. Minden rész a világtájak és a térképi színek átismétlésével kezdődött, ezután következtek a térképhasználatot elmélyítő feladatok.

A különböző részekben található feladatok egyénileg, páros munkában és csoportban is elvégezhetőek voltak, általában a csoportos megoldást választották a gyerekek. A kincskereső feladatok különösen nagy tetszést arattak a foglalkozások végén.

kpi4.JPG

kpi5.JPG

kpi2.JPG

kpi3.JPG

kpi1.JPG